2015年8月1日 星期六

太子上車,下一站又係太子.......




大約係三丶四年前,仲記得果日係星期三下午3~4點左右,果陣岩岩見完工,係太子站上車一切都無咩異樣,上左向觀塘方向嘅車之後就開始執返整齊見工D野,列車亦都如常開出啦。
因為我係樂富就要落車,所以我都唔敢執得太忘我,都會聽實個廣播.....但我執執下聽到廣播"下一站太子,next station...." 心諗係車長播錯左,但係眼見其他乘客無咩特別反應,我都無理到,反正下一站係石硤尾,點知....



到左下一站,當我以為係石硤尾,點知又係太子!?我好驚訝但沒有意識到係果D野,可能係地鐵因為下班車未走所以兜左個圈?但係如果下班車未走,唔係應該會停低咩?我解釋唔到,可能係我少搭地鐵啦.....

其實本身諗住返到屋企send返封信叫地鐵解釋下,當增加下地鐵公司嘅工作量。打之前我就上網搵下有無人都發生過甘嘅事,點知原來並唔係我一個試過甘樣....而最心寒嘅係無人知道原因,亦有人話可能係異度空間等等....我愈睇愈心寒,當然send信嘅念頭亦打消左,唔敢搞甘多野....

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。