2015年8月12日 星期三

(內附影片 親身經歷))賤男孖寶登廣告獵食 氹港女玩集體性愛






「中年男徵五十下離失或夫婦共聚…」兩個上了年紀的寂寞男子,竟然透過分類廣告,尋找單身女子、情侶或夫婦,一齊玩集體性遊戲。

「你係單身定兩公婆?你係單身呢,就同你配埋,大家幾個一齊玩(做愛)囉。」《壹仔》致電查詢,一名叫韓叔的男子,直接邀玩雜交,又說可到他九龍灣的家「開波」,之後他相約記者到深水埗見個面。

《壹仔》到達後,一名身形瘦得像吸毒、身上傳來濃烈煙味的男子現身,他名叫Tony,是韓叔的「拍檔」,Tony說:「我車上面有個女仔(阿Ann),佢都係睇報紙先出黎,不如一齊食飯傾下偈先。」

在車上,Tony已急不及待分享他和韓叔的6P「威水史」,情節有如四級小電影般淫亂,Tony更越講越過癮,「我幫其中一個女人按摩,之後佢問我做乜仲著住條褲,咁我咪聽佢講除囉,佢先生就觀戰。」

到了九龍灣大排檔後,一個身高不到五呎、樣貌有點似周中師傅的男子到來,他便是韓叔。晚飯時,都是閒話家常,沒有提及「飯後活動」。結賬後,韓叔提議上他家,這時阿Ann細聲向《壹仔》說:「我只係想識男朋友,睇廣告唔係咁架,我係咪應該走呢?」半推半就下她還是跟上樓。

韓叔住所大約二百呎,一入去便見到睡床。入屋後,Tony即時關門,Ann嚇得彈起退後一步。之後,Tony又把燈光調暗,環境變得像色情架步。這時,韓叔向《壹仔》低聲說:「我有個係大陸好靚女可介紹你,廿七、八歲,佢本來想同我結婚,但佢唔係真心,所以彈俾你。」

這時阿Ann表明不是那種人,Tony便說:「唔好以為入左屋,就一定要做(愛)。」韓叔又插嘴說:「如果你唔想,可以早啲走,費事多多疑心,早啲返去啦」,這對「好兄弟」,竟然為了女人,在街頭互片,最終各自散去。




資料來源:(壹週PLUS)

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。