2015年9月7日 星期一

(請廣傳)賤男何錦榮,背棄老婆,拋低兒女,棄婦真情剖白





大家認住呢對狗男女,男叫何錦榮,女叫胡雪梅,男嘅一星期前仲係我男朋友,女嘅係我多年嘅好朋友,我同男嘅有一個十一個月大嘅女兒,而家懷孕七個月,

但係一個星期前佢兩個已經搞埋一齊,男嘅已經搬走咗,佢兩個已經同居,我因為懷孕已經有兩年冇做嘢,完全冇經濟能力,亦冇儲蓄,今日收到佢比我嘅信息,

話唔會負責我地嘅生活費,點解佢要咁對我地,點解兩姐弟一出世就冇爸爸,我自問冇做過對唔住你嘅嘢,已經盡量配合你嘅要i寸求,我只係唔及個個女人有錢,

我有咩比唔上佢,難度我同個女同肚入面個仔,都比唔上泓景臺一個單位同一架車咩,個女人大你7年,你唔係為錢為咩呢?我明白你一個人做嘢揾錢好大壓力,

一個月揾幾蚊,都唔緊要,因為我覺得我地一家三口嘅幸福P手係可以用錢買到,你為咗錢而同呢個女人一齊,同做鴨有咩分別,你已經逼到我無路可走,

我唔食個女都要食同肚入面個個都要食,你係唔係要我地三條人命走上絕路先安樂,我唔希罕你返嚟我身邊,但係你係唔係應該要做返爸爸做嘅責任,負責返個女嘅生活費,

而我而家亦好徬徨,請大家幫我廣傳!





沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。