2015年9月1日 星期二

[極醜惡] 同唔同意而家D地鐵查票員好似黑社會(轉自高登網民)




今日我搭地鐵發生左件好嬲既事
我入左閘之後, 有條30歲左右, 自稱港鐵職員既中年人士話要查我8達通
咁我就俾佢啦, 佢查之餘仲要嘴藐藐, 態度好差哥種。咁我趕時間, 佢查一查搞到我走左班lift, 係人都嬲啦

我就同佢講
查人飛好心你就禮貌D
佢就串我問邊度唔禮貌?唔滿意咪投訴囉
之後仲要有個職員一齊黎圍住我, 叫我合作D, 仲叫我行去角落, 話驚阻到其他人
我點敢跟佢去角落?
幾條友圍埋黎, 仲要兇神惡殺,唔講仲以為警犬黎逗我

我梗係好嬲啦, 即刻抄低佢D資料, 諗住寫信去投訴
點知我搵極都搵唔到港鐵既投訴EMAIL

而家信就打好, 但就搵唔到EMAIL,
點解地鐵一間咁大既公司連投訴EMAIL都冇?


信:
本人欲投訴2015年8月29日於XXX港鐵站入閘後受到港鐵查票員XXX(編號23217)的不禮貌對待。

事緣當日本人於XXX站入閘後,港鐵查票員XXX要求抽查本人的八達通。其間言行粗暴無禮,態度囂張,其後更有其他查票員包圍本人,令本人極為氣憤。為什麼本人作為乘客,港鐵的客人在享用其有償服務時竟會受到如此粗暴的對待?

望貴部門能向有關公司反映並盡快回覆本人。感謝!

乘客
X先生


題外話, 上網查EMAIL哥陣發現地鐵好似外判左查票員俾一間叫泛亞警衛既公司
但我都係搵唔到EMAIL, 得電話

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。